20april

Hejheeej ! Nu var det längesadan igen.

I helgen har laget varit på cup i Umeå :) Cupen var rätt värdelös, sämst service, sura gubbar också fick vi byta skola där vi skulle sova efter första natten. Men vi hade kul ändå :D Lekte massa lekar, monade från bussen...

Idag har jag varit på skolan som vanligt. Han precis men tjugo i trebussen, annars hade jag fortfarande varit kvar i stan. Tack o lov!

Nu hade jag tänkt plugga lite, och kanske springa lite senare, har ingen fotbollsträning i kväll :P Men ikväll ska jag bara kolla på O.C. Är inne på andra säsongen nu, superbra !!

Nu skulle jag plugga ja. tjing


Kommentarer
Postat av: Isa the blogqueen

Neeeej faktiskt inte!! Let you know när jag börjar igen. Snart. Håll ut. Behöver samla lite krafter först :PPppPPpPPppP

2010-04-21 @ 08:21:01
URL: http://isabelleperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0