22 februari 2010

Hej alla underbara läsare !! Bloggen funkade inte igår :'( förstår om ni är upprörda med så ligger det till tyvärr.
Jag va iaf på kalas i... tro det eller ej, matfors! :O hos kusinen som fyllde elva år ! Grattis till Johanna :D Där fick god mat och glass (y) och hon fick av oss en bok, tuggummi, duschkräm, läppglans, little petshop och nå jonarbrothers grejer. Så generös vi är :D

I morse gick jag till bussen i -25 grader. Det var mitt straff för jag glömde ringa taxin igår... Svinkallt vare iaf, så nu är mina ben grönsvarta, hoppas de inte lossnar :o
Efter skolan va jag hos nån och hade det trevligt ^^, väldigt trevligt.

Simone och Åse ringde och asgarvade åt någonting så i morrn ska jag ta reda på var det va om :o Bäst ni passar er tjejer!!

nu ska jag borsta tänderna sedan sovasovasova.... natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0