22 januari 2010 -snor!


Vaknade lite för sent i morse så jag och Simone fick slänga i oss frukost, diska, packa och springa ner till skolan fort som attan för att hinna ner till Spanskan.
Hade bara spanska och idrott idag, slutade 11.20, så jag åkte med pappa hem direkt när jag slutat. Skönt!!
Hade inte tänkt gjort så mkt ikv eftersom jag egentligen skulle upp i morrn bitti och ta skoterkörkortet med det blev inställt för det va för få anmälda, så jag kollade lite på tv och åt massa frukt. :P Nu får jag iaf sova ut i morrnbitti. :)
Juste, for till stan med mamma en sväng för att kolla på glasögon. Hittade några riktigt snygga, fast har fasnat för ett par som jag lånade hem, tror det blir dom. 8)
Ligger i min sängnu, kollar på MTV och smörjer in min röda, torra näsa med vaselin. Snoret bara rinner! Usch, hatar de!! Det känns som det aldrig tar slut, två sekunder efter man snytit sig är det lika fullt igen :S

Saknar min älskling som också är förkyld. :(
Godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0