lovar och svär.

Nu har jag kommit hem och fått i mig en tallrik gröt, lunchen blev en Mc chicken jr. på donken. I morse gick inte tåget så jag kom för sent till träningen och fick desutom stå ute och vänta så jag förfrös fötterna. Jag lova och svär att ALDRIG mer ha på mig converse när det är -20 grader ute, ALDRIG ! Det var rena tortyren och fötterna värkte när de började tina i ett bar stela fotbollsskor.
Nu ska jag göra lite läxa sedan skulle det vara skönt med en tupplur. För i kväll är det match ! :D :D

hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Usch till tygskor i vintern. Har själv använt det nästan alla dagar. Köpte vinterskor denna veckan x)

2010-01-14 @ 16:29:25
URL: http://emmacb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0