skola...

guuud vad skönt det är att gå på toa när man verkligen behöver, bland det skönaste som finns ! xD

I alla fall.. helt onödigt att gå på skolan i dag, kunde lika gärna, eller ännu hellre, stannat hemma i min varma säng och sovit och sovit. För när jag klev upp i morse var det -32 grader ute :O så när jag gick ut med Ruff höll jag på att frysa ihjäl, det är illa!
Skulle gärna vilja sova nå timmar nu, klev upp för tidigt och somnade på tok för sent, men då kan jag inte sova i kväll i stället så får hitta på ngt att göra som håller mig vaken.

Tjing ! <3

Kommentarer
Postat av: Lina

haha jag håller med dig, den känslan är så obeskrivlig när man hållt sig länge, haha...

2010-01-07 @ 17:12:21
URL: http://alexlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0