15 mars 2010

HEJSAN SVEJSAN !!
Idag är det måndag och solen har skinit hela dagen!!  Tio minus i morse, så jag hoppade över skinjackan, men det ångrade man ju under dagen, stekte sönder !!

Utvecklingsamtal hade jag denna vackra måndag som lät ungefär såhär, "Jobba på i matten nu, och spanskan, svenskan, so, engelska och se till att göra klart detdär och glöm inte att göra de, de och de så ska du se att det blir bra! "   Hmm..... 
Fast hon sa också att jag var glad och positiv och kom in som en frisk fläckt i klassrummat, kanske det lönar sig att smöra ändå ;D Moahahahha..

I kväll samlas familjen framför tvn kl 21.00 för att titta på svenska hollywoodfruar, kanske man får sig ett gott skratt. Maria är ju bara för bra ! :D Fast innan de måste jag plugga, både det ena och det andra.

Hare gött !! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0