25mars2010

Ojojoj, vad jag har varti dålig på att blogga den senaste tiden. Fast jag har ju faktiskt en annledning , internet i den här hålan, eller bara hemma hos mig, har inte fungerat riktigt som det ska på den senaste tiden. Men nu är det tillbaka (y) wihoo!!

Jag försov mig två timmar i morse !! Så jag fann ingen annledning att åka till skolan idag, ska ju ändå till tandläkarn 13.40, så jag pluggar hemma idag istället. :)

I morrn är det äntligen fredag igen och jag har ju faktiskt planer, hihiihih ;) Få se hur det går..
Aja, nu ska jag fortsätta med det jag höll på med, vi höres !! tjatjaaaaaaaaaa..


Förresten!! Skulle vilja tacka Simone och Åse för deras stöd igår. <3 Satt ute i kylan och kollade när jag spelade match. Fast vi vann ju så det var väll värt de, eller? ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite bättre väder så dyker jag nog upp på ngn mer match ;)

2010-03-26 @ 14:21:06
URL: http://asepase.blogg.se/
Postat av: simone

heheheh<3

2010-03-27 @ 19:02:55
URL: http://simoneedefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0