lördag

Idag har jag varit på vinterfesten i Kramfors men simmo och hennes vänner :) käkade en kebabrulle på sylos, kollade på när dom hoppade med skotrar och tacklade omkull barnen på godisregnet. (y) Sedan åkte jag buss i två timmar tillbaka till sundsvall, det vart lite krångel när jag skulle byta, såklart, tänkte kliva på en buss som gich till luleå. :S 

Nu har jag kollat på melodifestivalen, och börjat fundera på vad jag inte får glömma i morrn. Åker minnsan till fjällen då! Härligt,härligt :D 

natti  


Kommentarer
Postat av: simone

du lyckas verkligen med allt, ALLT, som ingen annan någonsin skulle kunna lyckas med:D (positvit:O) <3<3<3<3<3<3<3<3

2010-03-07 @ 19:54:02
URL: http://simoneedefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0